Sve biljke se gaje u kontejnerima, te se stoga mogu kupiti u bilo koje doba godine.
Dostava i plaćanje
- Proizvode šaljemo kurirskom službom AKS, a plaćanje je pouzećem, prilikom preuzimanja pošiljke.
- Pravna lica mogu platiti putem računa.
- Ukoliko želite da Vam pošiljku pošaljemo nekom drugom kurirskom službom, molimo da nam to napomenete u polju za komentar prilikom slanja narudžbine ili nas nazovite.
- Tipični troškovi dostave su 550 din. Za veće pošiljke moguća je veća cena poštarine, ali ćemo Vas u tom slučaju nazvati da potvrdimo.
- Uvek proverite račun koji dobijete od kurira i platite samo iznos koji se nalazi na računu.
- Porudžbina se šalje sledeći radni dan od dana prijema porudžbine, a rok dostavljanja paketa je od 1 - 2 dana od dana slanja. Ukoliko ne budemo uspeli da Vam u tom roku pošaljemo paket, pozvaćemo Vas da se dogovorimo o vremenu slanja.
- Nakon slanja porudžbine stupićemo sa Vama u kontakt u što skorijem roku, kako biste potvrdili porudžbinu i zbog toga Vas molimo da unesete ispravne podatke.
- U danima dostave budite dostupni na broj telefona koji ste naveli u narudžbini, jer ukoliko kurir pokuša dostavu, a ne uspe da vas dobije, pošiljka će se automatski vratiti nama.
- Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je pošiljka vidno uništena, polomljena, nemojte je preuzeti. Pošiljka će se automatski vratiti nama i mi ćemo Vam poslati nove biljke.
- Ukoliko tek posle prijema i otvaranja pošiljke primetite da su bilje oštećene, slikajte ih i pošaljite slike nama na email: [email protected].
- Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom sadnica, spakujte biljke i pošaljite nam ih nazad, a mi ćemo Vam platiti nazad vrednost paketa i troškove poštarine.